Herkese merhaba. Gebeligimin 33. Haftasına girdim. Şuan için çocukta da bende de sorun yok . Normal doğum istiyorum. Doğumun kolay geçmesi için çok önerilen merdiven çıkıp inme , squat , sıcak suya oturma falan bunları kaçıncı haftadan itibaren yapmak gerekiyor. Haftada 5 gün mutlaka yürüyorum bu arada.