Ben lierac serum formunda olanını aldım ilk olarak pompalı cam şişede yüksek fiyatlı biraz ve ml olarak az 1 ayda bitti ben 200e almıştım şu an biraz daha artmış fiyatı sürer sürmez hemen emiliyor asla yapış yapış bir his bırakmıyor sonrasında biooil yağ (turuncu şişeden) aldım ml olarak bir tık daha fazla, uygun fiyatlı, sürünce hemencecik emiliyor diyemem biraz öyle kalıyor ama yağ olduğu için daha fazla nemi hissediyorum 2 aydır kullanıyorum başından biraz azaldı yarıya bile inmedi ben bu ikisini denedim şimdiye kadar fiyat performans olarak biooil bana daha iyi geldi onunla devam edeceğim