Doğumdan sonra geçer benimde aynı şekilde oldu tüy alımından dolayı oluyor genelde bende beyaz tenliyim ilk gebeliğimde de kararma oldu sonra beyazladı beyazlamıyordu kızarmış gibi birşey oluyor orası. Şuan orayı göremediğim için bu gebeliğimde birşey diyemiyorum 😂