mintirik ilk doğumumda kullandım etkisine de çok inanıyorum. Sancılarınız 5 dakikaya düşünce kaynamış ılımış suyun içine koyun. Geniş bir kap olsun ki rahat açılabilsin. Duaları çok net hatırlamıyorum ama yanlış hatırlatıyorsam Yasin, Ayetel Kürsi, Fatiha, 3 Felak, 3 Nas, 3 İhlas okumuştum. Sonra bir bardak suyundan için. Bitki açıldıkça açılmanız kolaylaşacak ve doğum hızlı olacak inşallah. Ben evden çıkana kadar bitki baya açılmıştı. Hastaneye gittiğimde 4 cm açıklık vardı. 2 saatte açılmam 10 cm oldu doğurdum ☺️ Yalnız eve döndüğünüzde bitkiyi hemen sudan çıkarın. Suyunu da bir ağacın dibine dökün. Rahim toparladıkça bitki eski haline gelecek