Deletedmon00881 Merve_mecit başka belirti var mı canım, karında sertleşme, bel ve kasık ta ağrı batma
Ormanmeyveli Merve_mecit ayy ben bir gece yaşamıştım ölüm gibi bir şeydi 3 4 gün ağrısını çektim magnezyum eksikmiş bekarkende çok yaşardım
Ece__ Merve_mecit her gün bir tane yüksek magnezyum içeren bir maden suyu içebilirsiniz, ben öyle yapıyordum. Doktorunuza sorarak magnezyum takviyesi de kullanabilirsiniz
Kbrkbrr Merve_mecit yaklaşık bir saattir aynı durumdayım 36+3 üm dizimden uyuşukluk başladı belime vuruyo ağrısı
Gulcahan Ben 20 haftaliktan beri yaşıyorum geceleri krampları 2 ayağım birden oluyor şuna 31+2 halada devam ediyor
Deletedmon00881 Merve_mecit karnında sertleşme olursa doğum sancısıdır şimdilik dinlen canım geçecektir..
Burcumusic91 Haftadayım , yatakta uykumda gerinirken aniden çekilme oluyor çok acı verici bir durum , çalıştığım için ayakta kalmaktan oluyor sanırım
Theia Burcumusic91 hayır hamilelikten magnezyum eksikliğinden oluyor doktorunuza söyleyin magnezyum takviyesi yazsın düzeliyor😊 aynıları bende de oldu magnezyumu icmeyi bıraktıgımda tekrar oluyor
Merve_mecit Deletedmon00881 saol canım çok tşk ederim ilk gebeliğim oyüzden tecrübesizim ☺️ 36+1 halen çantamı hazırlamadım ☺️
Zeynepppdyg Merve_mecit aylardır yaşıyorum magnezyum kullanmama rağmen okadar canım acıyor ki gün içinde ağrısı kalıyor
Eda_65 Merve_mecit bende 38 haftalığım benimde o haftalarda başladı hemen hemen her gün giriyor biraz masaj yaptıktan sonra geçiyor
Nililaylayla Benim de oluyor ara ara ama dün gece çok uzun sürdü. Birazdan doktora gideceğim sorayım magnezyum mu kullanmam lazım diye. Çok acıyorr :(