Minikmucizem0 Durumlar nasıl güzel anneler ✋ ben uyuyamıyorum, ufaktan sancılarım oluyor, yürüyemiyorum, vajimdada çok baskı var haa bir de unutmadan nefesim çok kesiliyor🤦♀️😅 tahmin ediyorum ki yanlız değilimdir..
Neseeli Minikmucizem0 36 bende bende de nefes sıkıntısı ve gece karnımdan dolayı uyuyamama oluyor canım.. ☺️
Veronika 36+4 ben de aynı durumdayım sancilara reklam sancısı gibi deniyor ya ben regl sancısı yaşamadığım için nasıl Bi sanci olduğunu bilmiyorum tarif eder misiniz
Minikmucizem0 Veronika karnımın alt taraflarına giriyor ağrı bazen de sırtımdan karnıma yada sırtımdan bacaklarıma giriyor
Babymomhappy El birliği ve aynı haftalar olarak evrene bir mesaj mı göndersek maksimum 38 de gelse bizimkiler 🙏🏼🙏🏼🥰🥰😅