Gozzy Sürekli çişim var ve azcık azcık kaçırıyorum bazen 🥲 zilli kızım sidik torbamı yastık olarak falan kullanıyor sanırım nolcak böyle 🥲
benimmdunyamm Gozzy amniyon sıvısı olmasın canım bendede baski var ama tutabiliyorum sadece hapşırınca bir kere kaçtı
Sarahh Gozzy bence doktora görünün, normal bişey değil şimdiden altınıza kaçırmanız, 9 ayımda bile öyle bişey yaşamadım. Evet nerdeyse 15 dakkada bir çişim geliyodu ama tutabiliyordum
Gozzy benimmdunyamm bilmem ki suyum normal çıkmıştı kontrolde rahim ağzı da kapalı demişti doktor. Salı günü kontrolüm var korkmuyor değilim 🥲
Gozzy Deletedmon00881 bugün eşimle yürürken biraz kaçırdım sonra sinirlerim bozuldu yarım saat ağladım 🥲 normal yani değil mi
Peperonni Deletedmon00881 Sadece çiş öncesi oluyor sanki. Ya da çiş yaptıktan sonra çok az temizlesem de. Doktor takip et dedi ama amniyon sıvısı daha mı farklı olur çiş mi bu ? 😅
Deletedmon00881 Gozzy bu kadarı normal olamaz canım, doktora sordunuz mu hiç bence bir kontrole gidin..
Meryjane Gozzy merhabaaaaaa kader arkadaşım .. :)) bide 34 35 i gör işemeli sıçmalı ayinler var:) şaka bi yana hafif hafif kaçıyor idrar torbasında devamlı baskı normal sadece son haftalarda akıntı ile kokuda birleşio günde 5 kere çamaşır değişiyor.. enfeksiyon olmasın die sık temizleniyorum ama kısmet
Gozzy Meryjane oh be sonunda anlayan biri geldi 🥲 bugün açık haki olan şortum yer yer koyu hakime döndü kaçırınca sonra ağladım hep 🥲 doktora salı günü soracağım, sen sordun mu hiç normal dedi mi
HacerZumra Gozzy evet geçen hafta gittim bebek idrar kesesine baskı yapıyor dedi o yüzden bu çok normal dedi
vesilece Gozzy bana da eşşek baskı yapıyor özellikle hapşırık öksürükte kaçırıyorum 😆😆 bide gazımı hiç tutamıyorum 🙈🙈
Nurcantas65 Kaçırma değilde bende de idrar var hissi oluşuyor gidiyorum bekliyorum iiiih gelen yok. 😅
Meryjane Gozzy tamamen altına işeyip işerken farketmessen anormalmiş.. kasların gevsiyor torbana baskı biniyor normal hamile pilatesi yap dedi ama bende o göt olmadıgından çişe devam😬öksürüp hapşurursam zaten kesin kaçıyor.. progesteron olacak arkadaş saolsun her işin içinde o var.. yumuşatmadığı bi kocam kaldı:)
RefBrs Gozzy bende de aynı haftalarda aynı sorun oldu kontrolde doktoruma söyledim suyum mı sızıyor acaba dedim o su öyle gelmez bir anda boşalır enfeksiyon olabilir dedi muayene etti enfeksiyon varmış ilaç kullandım son aylar enfeksiyon tehlikeli oluyor kontrolde doktorunuza mutlaka söyleyin