Ben tecrübe ettim bu doktoru dediğiniz gibi instagramdan herşeye cevap veriyo ama kendi hastası olunca ilgi azalıyo. Mesajla bişey sormak isteyince ya hiç cvp vermiyor ya da bikaç gün sonra dönüş yapıyo ben de memnun kalmadım.. Ayrıca fiyatları da çok pahalı. Ama yine de yönlendirmek istemem.