Bende 20+4 üm canım aynı durum söz konusu. Çok şişip geriliyor sanki. İçerde solda baskı yapıyor bazen. Bazen rahime doğru baskılıyor sanki. Bir kaç gündür böyle geçen hafta yoktu bunlar. Normal mi acaba 20i atlatan anneler yazarsa çok sevinirim bende 🙏🏻