Merhaba 24 haftayız bugün. Yapılan kontrollerle demir ilacı kullandıgımız halde demirimizin düştüğünü gördük. Aynı zamanda ikinci kez idrar enfeksiyonumuz var. Cok tedirginiz erken dogum olursa dıye ınsan kuruyor kafasında cok eahagsız oldum. Enfeksiyon sebebiyle rahimde yanmamız var. Sizlerinde başına geldımı bu iki durum ?