NihanTufanArslan benim 2li test sonucum çok yüksek riskli çıkmıştı. Burun kemiği ve ense kalınlığı normal olduğu sürece, bu test sonucu sadece laboratuvarlara ait bir oran. Sonuç riskli çıkınca kan testi yaptırdım, bir sıkıntı yok allaha şükür 🙏🏼 Sıkıntı yapmayın kendinize ☺️