Tubiiiiif Kızlar bu hafta hareket hissetmemek normal mi ne zaman hissederim sizce cok istiyorum hissetmek 😊
tazebiranne_hg04 Tubiiiiif normal canım 18-19 da ufak ufak farkedenbilirsin farketmezsen bile 20 den sonra hissedersin kesin
Deletedmom52620 Tubiiiiif benimde 2.gebeliğim tek tük bir hareketlilik seziyorum ama benden mi bebekten mi bilmiyorum sertleşme var şuan 19+5 olduk.
Deletedmom7373700 Tubiiiiif hissediliyor. Doktoruma sorunca hareket ediyor hissetmişsin demişti. Kayma gibi bi his.
Tubiiiiif Deletedmom7373700 şöyle oluyor ara araya sanki göbeğim gıdıklıyor birsey geçiyor içimden anlık birsey oluyor ama bebiş çözemedim 😊
miraylihayat Tubiiiiif Canım 10. Haftada başladı benim ama böyle balık yüzmesi gibi bişi ablatamadım😂 13-14te hareketlerini artık hissediyordum 21. Haftadayım oğluşum tekmeleriyle beni uyandırıyor🥰🥰🥰🥰
06melikegizem Tubiiiiif vallaha ben 24+ 4 daha yeni net bi şekilde hissetmeye başladım ve daha çok erken en assaga 20 veya 21 haftayı bekle nasipse hepsini hissedrsin
Sabibo 06melikegizem 23.cü haftalarda düzensizmiydi hareketleri? Bazen gün içinde çok sessiz bazen de akşama kadar hissederim. Öyle az hareket edince endişeleniyorum