İlk hamileliğimde sade ceviz yiyemedim midem almadı bir türlü bende kek yaptım içici bolca doldurdum cevizle hep öyle tükettim bademde aynı şekilde
Şimdi tekrar hamileyim köyden gelme cevizler var aylardır kırılmayı bekliyor demek ki hamileliğimi bekliyomuş ilk aylar çok önemli kırıp yiyeceğim iyi hatırlatttın kız kalkayımda kırayım 😅😅
Kavrulmamış bademi de tercih ederim tuzsuz daha güzel oluyor