Kızlar nası etiketleyecegimi bilmiyorum sizi oyuzden boyle anlatayim akşam gece nişanım geldi hafif agrılarım oldu bel bölgesinde fakat hastaneye gitmedim sabaha kadar hafif agri geldi gitti sabah kalktım kasılmalarım olmaya başladı ama oyle boyle degil 5 dakikada bir gelmeye başladılar birden daldım duşumu aldım hastaneye gittik kontrol etiller 3 cm acıklık varmış yatış verdiler nst ye bagladılar oglen 12 civari hastaneye gittim saat 2;45 dogum gercekleşti cok kısa sürdü fakat biraz zor cıktı bebek kordonu dolanmış mosmor dogdu yavrum çok şukur şimdi iyi hiç bi sorunu yok bende de kesi galan olmadı dikişim yok ben sıramı saldım hadi hayırlısı size