Eylulykdz Kızlar ya ben 37+5 haftalık hamileyim ama karnım hiç 5 gün sonra doğuracak gibi değil 😭 bu durum beni çok üzüyor bebeğin kilosu 36+2 de 2900 du sizce iç karnım mı büyük?
Hande1nur Eylulykdz benimde 8 gün var doğuma karnım çok küçük aynı,gören 5 6 aylik mi diyor ama bebek sağlıklı başka biseyin önemi yok bence hiç takılma iç karnimiz genismis
Meri3220 Eylulykdz karnın var mıydı diye bir sor 5 6 aylık sanıyorlardı gören 10 15 gün var doğuma deyince insanlar bir şaşırıyordu canım hiç karnım çıkmadan 37+1 de suyum geldi doğum yaptım korkma yani 🤭
tazebiranne_hg04 Eylulykdz 7 aylık hamileyim ve karnım 5 aylık hamile gibi bunun bebekle sağlıklı veya sağlıksız olmasıyla kilosuyla alakası yok canım bünye ile alakalı
eylulmomm @Eylulykdz Benee 27+3 haftalığım ama hiç karnim yok hamile gibi değilim bende bazen üzülüyorum hep hamile olmuyoruz sonuçta böyle şişsin isterdim açıkçası
Naz0123 Eylulykdz ne güzel işte çok çok şişmesine Grek yokki benimde ilk hamileligimde çok az vardı karnım .36 da doğum yaptım 2.800 . İç karnınız geniştir .hemde beebgin öyle çok kilolu olmaması daha iyi doğumun kolay olur
duuyqquu Çatlama olmaz daha iyi değil mi 🙈 kilosu da güzel hiç üzmeyin kendinizi. Son haftalarda çok kocaman olup şişenler çok fazla çatlıyor 😶