Clostiridium Kızlar 6 aylik bebegim var ve 2.ye hamileyim. Dr 1 haftaya kadar biraktir dedi düşük tehlikesi olabilirmiş. Acayip derecede vicdan yapıyorum. Nasıl biraktirabilirim ,canım yanıyor….
eslemesila Clostiridium tek başına çok zor olur ama geceleri bakacak biri varsa Bi kaç günlüğüne baksin yoksa hem senin için hem bebek için çok zor olur bu dönemde ona biberon vermen gerekiyor
benimmdunyamm Clostiridium ben bir fenomen takip ediyorum kaç aylık hamile hala emziriyor doktoru emzir demiş
EsraBaykara Clostiridium başka bir doktora daha mı danışsanız? Hamile olup emziren birkaç kişi biliyorum doktorları problem olmaz demiş..
Omerberat Clostiridium elbette başka doktor önerisi olabilir 6 aylık küçükmüş daha,ben 14 aylıkken bıraktırdim,daha önceden erken doğum yaptığım için ve yaş riskinden dolayı
tazebiranne_hg04 Clostiridium Normalde hamileyken emziren çok kişi var bilmiyorum doktorunuz niye öyle dedi ilginç
Cennetkusu192 Clostiridium bebegin 7aylık kem hamıle kaldım bende vijdan yaptım ama bebek 3aylık olana kadar emzirdim sonucta düşük tehlıkem kanamam yoktu ama de bebek büyüdükçe bebek beslenemez zaten sütün az mama kullanıyorsun 3uncu ayda bırak dedi bende bebegin 9ay 11günlükken bıraktırdım
Sevensevilen Clostiridium tandem emzirmeyi devam ettirenler de var , isterseniz başka doktordan görüş alın
Tupbebekile Clostiridium tandem emzirme denen birşey var canım hamile olup emziren çok annemiz var facebokta yazarsan sayfayı bulur oradaki annelerden daha detaylı bilgi alabilirsin
Nezihe08 @Clostiridium hiçbir tehlikesi yok ben 6 ay daha emzirdim kızım 1,5 yaşındaydı bıraktı kendi
Merel Clostiridium Baska doktora danisin hamile iken emzirmek serbest benim kizim 9 aylikdi ben hamile oldumu ogrendim de 1 yasina kadar emzirmeye devam ettim