Kızlaar anneeleeer sorum başlıkta yazdığı gibi
aslında hep istiyordum ama bir kaç ay sonra olabilirdi
aralarında tam 2 yaş olcak
bu ay adetimde hapa başlicaktım ama adet olmadım
şuanda 4-5 haftalık hamileyim illaki aranızda vardır benim gibi araları az olan ay farkı
Nasıl oluyor çok mu zor
tek çocukken kolay ne kadar hareketlide olsa idare ediyosun
ama 2 çocukla nasıl yapılır bilmiyorum tecrübelerinizi bekliyorum