eslemesila nerde doğum yaptınız siz hangi ilde hangi hastanede ben suanlık doktorumdan cok memnunum devlete gidiyorum bir sorun yaşamadım gayet ilgili nst çalışanlarında aynı şekilde gayet ilgili hatta günü birlik yatışım oldu kansızlıktan dolayı servisteki hemşireler olsun çalışanlar olsun onlardan yanada hiç sorunum olmadı cok şükür. Sanırım geçmişten sebep bir algı oturmuş devlet kötü die gerçi suandada forumda okuyorum bazıları cok kötü doğum yapmış devlette bazıları prensesler gibi nasib işi sanırım devlet olsun Özel olsun iyi insanlar çıksın karşımıza insallah 🤲