Deletedmom8373 Kızlar 6+3 üz bundan iki gün önceye kadar sabah bulantılarım vardı ama bugün hiç olmadı aksine oldukça iyiyim midem yanıyor bazen ama hiç bulantım yok dün de öyle çok olmadı nedenini bilen var mı bebeğime bişey oldu diye korkuyorum.
tazebiranne_hg04 Deletedmom8373 merak etme canım birşey olmamıştır bazen aniden belirtiler eksilebiliyor bende de olmuştu ama sorun yoktu normal birşey hergün aynı olacak diye birşey yok
Deletedmom83940 Deletedmom8373 bugünden beri bende öyleydim 11+4 üm akşamla safra kustum ara ara oluyor merak etme
Deletedmom8373 tazebiranne_hg04 Çok panik oluyorum birşey olacak diye bir kayıp yaşamıştım ondan beri böyle panik geziyorum. Çok teşekkür ederim çok sağolun 🙏
Defnem_26 Zaten günü gününe tutmuyor asıl 7.hafta ve sonrası olanlar oluyor insallah hafif bulantisiz atlatırsın
Deletedmom8373 Defnem_26 Benimde 5. Haftada başladı şimdi kayboldu biraz panikledim doktorum bulantı olması iyi birşey demişti ondan beri eksilince korkuyorum
Deletedmom8373 Deletedmom83940 Neyse ki normal birşeymiş insan normalde midesi bulansa geçsin diye dua ederim ama şimdi bulanmıyo diye korkuyorum annelik güzel birşey.
tazebiranne_hg04 Deletedmom8373 rica ederim benimde gebeliğim riskli geçti beş buçuk aya kadar hamilelikte olası her durumu yaşadım yani şuan 7 aylığım bende öyle panikliyorum bazen ama kendimi yatıştırmasını öğrendim böylece bebeği de strese sokmamaya çalışıyorum kesinlikle hissediyorlar biz ne hissedersek 🙏🏻
Deletedmom83940 Deletedmom8373 aynen deli gibi kendimi dinledim akşam 6 ya kadar insan kustum diye mutlu olur mu ben oldum 😂
sncn Benimde hiç mide bulantım olmadı 6. Haftadayım ben herhangi bir belirti de yaşamadığım için hep şüphe duyuyorum
Deletedmom8373 Deletedmom83940 Benimde midem bulanmaya başladı az önce biraz oh bulansın bulansın diyorum. Gerçekten eski zamanda hamile olmak sanırım en rahatıydı yeni nesil çok pimpirikli kayınvalidem falan kızım valla öyle ayda yılda bir gidiyorduk diyo hastaneye doğuma kadar hele eşimin kalp atışını günü gibi birşeyle dinlemişler yani şimdi biz elimde olsa eve ultrason cihazı doppler falan alırım 😂
Deletedmom83940 Deletedmom8373 annem bana hamileyken hiç gitmemiş hatta beni erkek bekliyorlarmış bi kere de kardeşimde gitmiş ikili test şeker yüklemesi hak getire şimdi ohooo neler var neler 😂😂
Deletedmom8373 Deletedmom83940 Kesinlikle öyle şimdi aslında bizim için dezavantaj maalesef daha çok strese sokuyor işte
Deletedmom8373 tazebiranne_hg04 Kesinlikle bende buna çok inanıyorum o yüzden ne zaman streslensem müzik açıp şarkı söylüyorum 😀