anneyim96 mercory tedirgin oluyorum canım hep aklıma bir sürü şey geliyor bir kere kaybım var benim ödüm kopuyor
mercory anneyim96 tedirgin olunmaz mı, her detayı ayrı stresle atlatıyoruz hamllelikte. Kaybınız için başınız sağolsun 🙏 ama bir kere oldu diye hep olacak değil ya. Pozitif düşünün 🤗🤗