mercory benim de ilk defa peçeteye az bir kan geldi ve yoğun bir akıntı yaşadım. Doktora gittim çok şükür bebeğimin sağlığı yerindeymiş ancak rahim kasılması olmuş dedi. Yalnızca yatak istirahati verdi önümüzdeki hafta detaylı ultrasona kadar, herhangi bir ilaca başlamadı, tuvalet hariç kalkmıyorum ben de. Gerçekten sıkıcı bir süreç ama inşallah sağlıklı olsun da geri kalan aylarımı gerekirse yatarak geçirebilirim