Deletedmom_110 balabanayse16 Aynıyız canım bugün gittim 2300 kg dedi doktorum 35 im bu arada haftası ile uyumlu dedi ama bana da az geliyor kilosu
arenkus tarcinnnn tarcinnnn siz ne yiyip içiyorsunuz bana da önerir misiniz 😁🙈 bu arada maşallah haftasına göre çok iyi 🧿
tarcinnnn arenkus eşim 193 5,5 kilo doğmuş 🤭 bence biraz onunla alakalı 😂 beslenmeye gelirsek günde kesin meyve ve süt tüketiyorum, 2 öğün besleniyorum 🤗 ara sıra da tatlı kaçamakları 😅
arenkus tarcinnnn ay ben de aynı süt ürünleri meyveler tatlılar ne bulsam yiyiroum ama eşiniz de maşallah genetikte de vardır 😁🙈 benim 33 e girdi 2280 şimdilik o haftalarda inşallah daha da alır 🙈🥰
Aysekalkan Şeker ile doğum yaoan varmı bebek kaç kilo doğar ki bu bebek sanki iri aplalarindan yada bana öle geliyor
tarcinnnn arenkus 34de 2800dü bizim minik tpsuncuk da bence sizinki de olabilir az değil çünkü kilosu 😂🤭 benim minnakım 1,5 haftada yarım kilo falan almaya başladı 😅♥️