ovaninannesi Hanımlar doktorum herhangi bişey söylemdi ama bu iğneyi her hamile yaptırmak zorunda mı neye göre yapılıyor
Bayancorek ovaninannesi bizde kan uyuşmazlığı var bu hafta olacağım iğne. Eşim pozitif ben negatifim. Ikinizde pozitifseniz uyuşmazlık yok demektir, yani iğne olmanıza gerek yok.
Motherbabys ovaninannesi Ozaman gerek yok diye biliyorum benim kanamam olmuştu ilk dozu hastanede yatarken yaptırdım ilk hamileliğim