Sanırım regl günüme ya 1 hafta yada 10 gün vardı kan verdiğimde 0.4 çıkmıştı be hevesle hergün evde test yapıyordum artık umut u kesip yapmıyordum hep negatifti renglime 4 gün kala erişte makarnasını çok severim yaptım be yemek istediğimde direk öğürdüm hemen alayım erken test yaptım çift çizgi görmüştüm