saglikciaanne Sibelalagoz0 rahim duvarı ya adet olamadığıniz ve olacağınız zaman kalınlaşır ya da gebeyseniz kalınlaşır oncesinde kalinlasmaz. Orta yaş kadınlarda ptolojik sebeplerden ötürü kalinlasir
Sibelalagoz0 saglikciaanne evet bende bugün doktora gittim ya adet olacaksın yada rahmin kendini gebeliğe hazırlıyor dedi 1 hafta bekle dedi bakalım umarım hamileyimdir 2 ay önce kürtaj oldum çok istiyorum dua edin lütfen💕❤️
saglikciaanne Sibelalagoz0 inşallah hamilesinizdir. Bende düşükten iki adet sonra hamile.kaldim. üzülmeyin 🌹
Sibelalagoz0 Happy_mami umarım ve inşallah beebek oluşuyordur 3 aylık iken bebeğimin kalbi durdu kürtaj oldum 3 ay önce