Kızlar 35+2 gebeyim vajinismus hastasıydim tedavi olduğum ilk ay hamile kaldım daha tam iyileşip alışamadan gebelik olunca ilişkiye de ara verdik şimdi sonlara yaklaştım vajinismus korkum kaldığı için normal doğum cesaretim yok sezaryen istiyorum ama sezaryen olacaklara da çatı muaynesi oluyor mu bilginiz var mı doktorum yapmak isterse yaptıramam çok korkuyorum sorun olur mu çok stresliyim