Bayancorek Edauzun Yaptılar mı 27. haftada? Ben 21. haftada yaptırdım ama şuan 28 im , tekrar yaptırmak istiyorum da merak ettim. Geri çevirmedi dimi doktor haftanız ileri deyip de. Gerçi randevu aldım, öyle olsa vermezlerdi herhalde. 🤷🏼♀️
Saraselo63 Dkahraman hangi bölüme gitmemiz gerekiyor canım doktorum beni devlet hastanesine yönlendirdi de özelde cihazları yokmuş ama nasıl yapıcam hangi gölüme gidicem bilmiyorum
Dkahraman Saraselo63 perinatoloji bölümü canım ama o bölüme direk randevu alamıyorsun kadın doğum doktoruna randevu alıp o yönlendiriyor özelde nasıl cihazları yok Allah Allah hangi şehirdesin
Bayancorek Seyoelif Bir arkadaşım da bu haftalarda yaptırmıştı. İlkinde problem yoktu ikincisini yaptırdı kalbinde delik vardı ona göre tedavi oldu doğum sonrası. Bende riske atmak istemedim, içim rahatlasın istiyorum. Hemde tekrar görmek istiyorum her şeyini. 🌸🙈
Saraselo63 Dkahraman urfadayım canım buranın en iyi hastanesi o ama bir çok cihazları yok malesef ben kadın doğuma alsam randevuyu acaba aynı güne de perinatoloji ye randevu verir mi yA çünkü iki saat uzaklıkta hastane gir gel mahvoluyor insan
Dkahraman Saraselo63 valla bildiğim kadarıyla randevulu ama orda nasıl işliyordur bilmiyorum belki direk fişle yönlendirme yapılıyordur