kzlar 29 haftalk hamileyim sol tarafmda kasığmda acayip agrı var nefesimi kesiyo hareket ettikce oturp kalktkca bebegmn hareketlrnide zor hissediyorm sizce neden boyle . dayanamadm acile gttim doktor resmen burnunun ucuyla bakyor hareketlerni hssedmedgm icin soruyorm ben ne bileyim sen bilecksn diyor bu devletin doktrlari hep mi bole bi sanci goremyorm dyip yolladi beni basndan . sizde de bu agri oluyo mu 😭😞😞😞😞