Kızlar Artk bnde doğuranlar grubuna girmiş bulunmaktym pzar gnü sancı ve kasılmyla uyandm akşam 5e doğru suyum geldi 3 kere parça parça çocuk susuz kalıck korkusuyla hemen giyindm çıktm ama dopum olacağını anladm valizimle gttim eve dönmeyeceğimi anlamıştım gttim hemen acilden giriş yapıp Doğum haneye çıktm muayene ettiler suyum hala geliyordu ve 3 cm açılmam vardı ama bebek kafasını bir türlü kanala indirmedi o yüzden kanala inmedi veya inmiyor diye sitresr girmeyn benm 1 saat içinde indi kanala sancıyla beraber 3 cm açılmyla 10 cm olana kadr sancı çektm 6 saat bebeğim ultrasondan iri çıktı kızlar ve doğumum baya zor geçti iri bebek çıktı biraz kesik attılr ama hissetmedm bile o sancıyla yarım saat içinde doğurdm toplam 10 saat sürdü serüvenm ama snrası herşye bedel mis kokulum artk kollarmda birick kızım