damiiss Kızlar selam. 15. Haftamdayom ve bir kaç gündür kasıklarımda gün içinde ara ara ağrı oluyor. Gözümü açtığımda sabah çok ağrıyor tuvaeltten sonra geçiyor ama gün içinde yine ara ara ağrım oluyor ve karnımda da aynı şekilde sizde de oldu mu? Ne yapmalıyım? Doktora haftaya gideceğim ne yapacağımı şaşırdım
kereminannesiii1 damiiss tuvaletten sonra geçiyor diyorsun acaba bağırsaklarından dolayı böyle bir ağrı çekiyor olabilir misin tabi en büyük etken rahimin genişlemesidir
damiiss Ebbruc cuma günü enfeksiyona bakılmıştı bir problem gözükmüyordu olmadı doktora yazıp konuşayım korkuyorum çünkü
Ebbruc damiiss evet bi konuşun doktorunuzla belki başka bişey söyler ama korkmayın inşallah kötü bişey yoktur
Zeynppppp Normal rahim genişliyor diğer hamileliğimdede oldu bundada çok normal hala ayakta çok durunca olur benim 16 hafta oldu
damiiss Zeynppppp baya ayakta duruyorum ya hani bulantılar falan geçince normalmişim gibi gelmeye başlayınca tamamen eski rutinime döndüm yoruluyorum ama işte farkına varmıyorum
damiiss teachering06 benimde 15 de başladı korktum açıkcası ama rahmin genişlemesine kaynaklı da olabiliyor demekki
Tugcecic Korkacak bir sey oldugunu sanmiyorum, kasık agrisi cok normal, yorulunca oturup kalkinca agiriyor 18.haftadaym her sey yolunda dun kontrolum vardi,agrim oluyor benm de.
damiiss Tugcecic aynen öyle dinlenince rahatlıyorum sonra ayağa kalkınca tekrar oluyor dikkat etmeye özen gösteriyorum
tugcee1372 Bende de birkaç gündür aynısı oluyordu doktoruma sordum soğuk su mu içiyorsun dedi evet soğuk su içme soğuk duşa girme klima karşısında falan durma dedi
damiiss tugcee1372 ay son bir kaç gündür soğuk su ve klimalı ortamda oldukça bulundum etkisi olabilir gerçekten bunu paylaştığınız çok iyi oldu teşekkür ederim
damiiss kereminannesiii1 oladabilir demir halıyla birlikte baya problem yaşamaya başlamıştım bağırsaklardan