Esmerimmmm Kızlar hangi gümüş kapağı kullanıp memnun kaldınız? Piyasada aşırı çok var hepsininde yorumu güzel fiyatları farklı. Ne önerirsiniz?
Naile_7732 Esmerimmmm ben gumus kapak pahalı oldugu ıcın avent te gogus koruyucu aldım bıde lalolin Krem normal de bu ucuncu dogumum ıkı bebegını emzıremedım hep yara oldugu ıcın bu seferde plastik koruyucu aldım Krem surup koruyucu takıyorum cok sukur ne yara oldu ne agrı bosuna ıkı bebegıme meme vermemısım su an kızımı cok rahat emzırıyorum normal de gumus kapak alacaktım ama 800 lıra cıvarıydı ama avent koruyucuyu 60 lıra gıbı bırsey aldım sende al bence
Esmerimmmm Naile_7732 yok benim bakdıklarım 250-300civarı. Sadece hangi firmayı alayım bilmiyorum. Çok geçmiş olsun size
rizelipek Valla bende pahalı oldugu için kutu gibi bişey resmini koyacağım ondan aldım hem akan sütlerimi tuttu hemde ucunu korudu çok sütüm vardı yarım saat 1 saatte doluyordu biberona boşaltıp dolaba koyuyordum tavsiye ederim Yorumlara bak herkes memnun