Oyk_mv bende de var canım. Tek başına evet sorun teşkil etmiyormuş. Takip gerekiyor çünkü bu durum bebeğin yeterince beslenememesine gelişim geriliğine annede ileride tansiyona sebep olabiliyor ama bu saydıklarımın hiçbir bende olmadı her kontrole gittiğinde bebeğin boyu kilosu ölçülecek gelişimine bakılacak Senin de düzenli aralıklarla tansiyonun ölçülecek tek taraflı olduğu zaman bir sıkıntı olmuyor 28 haftadan sonra da geçebiliyor yemene içmene dikkat et bir de uzandığın zaman sol tarafına uyumaya çalış Bu saydıklarıma dikkat edersen bir problem yaşamazsın Bir de Aspirin yazdı mı doktorun sana bu durumda Aspirin kullanmak gerekiyor