Sevcankarabasoglu Ben yeni doğum yaptım belden uyuşturdular çok şükür kolay oldu doğumum 5 dk sürdü diyebilirim doğumdan 5 6 saat sonra da ayaklandim tek başıma yürüdüm
Gulcandogansadi Bende yarın sezeryan olucam inşallah ☺️ Belden uyuşturmalı istiyorum inşallah kolay geçer 🙏🙈
Sevcankarabasoglu 42.haftamda dogum yaptım çok korkarak gitmiştim hastaneye normal dogum düşünüyorduk ama olmayınca sezeryan oldum mecburi etraftan sütun gelmez bebeğine bakamazsın diyenler olunca çok kafama takıyordum ama öyle olmadı çok şükür allah yardım ediyor sütümde geldi doğumda sonrasi da kolay oldu
Eylul_lll Ben belden uyusmali (spinal) olmustum ama cok korktuğum icin dokunduklari anda o titresimleri hissedince birakin kesmeyin hissediyorum dedim sonrasini hatirlamiyorum 20 dakika sonra uyandigimda hersey bitmisti.Yani sonradan ben panik olunca kökten bayilttilar o daha kötü çünkü uyandigimda direk su cikardim cunku migdem cok kötüydü genel anestezi yüzünden allah yardimciniz olsun tüm annelerin🙏🙏🙏
Sevcankarabasoglu Evet belden uyuşturdular normalde canım çok tatlıdır bir iğneyi zor vurulurum ama o anda inanın hissetmedim bile hemen uyuşuyorsun zaten doktorumla konuşurken bebegimin odası hazır değil kıyafetleri arabada kaldı derken bir ağlama sesi geldi bu benim mı ne çabuk oldu dedim ilk olarak hic birşey hissetmiyorsun ne ara doğdu ne ara kesildim konuşa konuşa doğdu bebeğim