Alparslaninannesii bu12 amin inşallah cnm benim sağlıkla gelsin bebeklerimiz bence bir de ozele git durumun varsa
Bbcinar Devlet hastanesi ne gidiyorum .5+2 de gittim keseyi göremedi. 1 hafta sonra gel dedi bu sefer görüldü. 8. Haftada kalp sesi için gittim kalp sesini duyamadi. Detaylıya aktardı orada duyuldu.Hep bir korku dolu anlar 🙂
Hilaallkrkmz bu12 şuan hamilesin stres yapmaman gerekiyor uzulmemen gerekiyor çünkü hersey bebeği etkiliyor ben üzüntüden düşük yapıyordum neredeyse yani dikkat etmen lazım herseye zamanını bekle vardır rabbimin bir bildiği
Eylulsmom_02 bu12 selam canm 5+4 de kesem yoktu 1 hafta sonra gel keseyi görürüz anca demişti doktor 6+4 de hem kese hem de kalp atısını gördük çok şükür üzülme bende çok koktum kese yok diyince içini hep ferah tut ve dikkat et 🙏🏻