Merhabalar kızlar, 11 haftalık hamileyim ve öğretmenim bu sıralar karne zamanı olduğu için aşırı yoğun çalışıyorum. Çok yorulduğum strese girdiğim zaman hasta oluyorum genellikle. Burnum akıyor, halsizliğim var başım ağrıyor dünden beri öğlen 13.00 gibi bir tane parol içtim daha önce aile hekimim vermişti. Şimdi üzerinden 6 saat geçti şimdi halsizliğim arttı ateşimde çıkıyor gibi. Ne yapsam bilemedim, tekrar parol içsem mi veya hastaneye mi gideyim. Hastaneye gitsemde bana ilaç olarak parol verecekler diye düşünüyorum.