Nur87 Merhaba arkadaslar bilgisi olan varsa yazbilirmi🙏 transferden bikac gin sonra lekelenme oldu dr coraspirini birakmami soyledi lekelenmelerim bitti derken bugun tekrar gordum ilk muaynem cumartesi acaba biseymi oldu
Nur87 Betulkrbs20042022 kahverengi ama ilk basta oldu bitti tekrar oldu ama cok degil cok az leke botoe ara ara devam eder mi ki
Nur87 Bebekdelisi kacinci gununki benim bir hafta once olmustu cok azdi simdi yine gordum ama cok degil
Betulkrbs20042022 Nur87 ben yasamadim hic canim ama devam edebilir korkma yani rengi kan kirmizi olursa sorun oluyormus
Bebekdelisi Nur87 canım 23 mayıs atıldı ıcerı adete göre 6+2 sanırım kese gorduk tek yarın kontrolüm ama korkuyorımda
Nur87 Betulkrbs20042022 anladim ilk gun yassdim kesildi bir hafta sonra tekrar olunca korktum ilk gebelik onun icin sagol
TazeAnne06 Betulkrbs20042022 kan uyuşmazlığı kanama yapıyor bende olmuştu o yüzden iğneyi erken oldum.
Betulkrbs20042022 Nur87 kontrole erken cagirmis guzel icin rahatlar insllh stres yapma oluyor boyle seyler
Nur87 Betulkrbs20042022 pazar gunu 1453 cikti pazartesi ultrasona gidinndedi biz birazdaha bekleyelim dedik bugun leke gorunce mecbur yarin gidecz bakalim
Betulkrbs20042022 Nur87 bende aynı oyleyim 6+4dum kalp atisi icin cagirdi ama birkacgun daha gec gitsem mi diye dusundum de vazgectim gidicem alttan muane yapiyor hep zaten o zmn belki duyariz bakalim