Kızlar hepinizin konuşmasını okudum benim ilk gebeliğim şuan 33 haftadayim kasılma sancı nasıl bişey bilmiyorum ama sanki benim bebis kendini bı yere topladikca alt rahimden damar çekiyormus gibi sancım oluyor anlık geciyor daha sonra tekrar geliyor ne yapmalıyım bilgisi olan yasayan var mı ?