Zeynepbsk Gebeliğim başladı bu dönemde olan epilepsi hastaları anneler ne yaptınız ilaç kullandınız mı , yardım edin ben bırakmak istiyorum ilacı , emzirirken de nasıl oluyor
La_le Zeynepbsk canım bunu doktoruna sor bazıları ilacı biraktiriyor bazıları devam ettiriyor düşük dozda en iyisini o bilir