Ozlem066 ben iki kez yaptım pek memnun kalmadım . Yanlış yönlendirmek de istemem ama ilk alışverişim de istediğim ürünlerin hepsini göndermeyip olmayan ürünlerin iadesini yaptılar . 2 . Alışverişimde de istediğim ürün yerine çok farklı bir ürün koymuşlar . Daha sonrasında hatalarını telafi ederek kupon tanımladılar ancak benim sayfaya pek güvenim kalmadı . Onun dışında kıyafetlerin malı güzel ve kargo hızlı