miroski_22 28. haftadayım bende. Kıyafet alışverişini vs. bitirdim çoktan. Odası ve bebek arabası kaldı sadece. Eylül başı-ortasına denk geliyor. Ne çok ince nede çok kalın aldım. Hep mevsimlik tarzında aldım. Kışın zaten evim sıcak oluyor bir de iyice sıcağa alışsın istemedim. Nane mollu olmasın. 😂 2 adet 5 li 2 adette 3 lü hastane çıkışı aldım. Sonra yenidoğan , 0-3 aylar arası tulum zıbın body aldım. Uzun kollu kısa kollu karışık. Yine 3-6 ay tulum, alt üst takım vs. aldım. Büyük büyük giydirmeyi sevmiyorum, sadece 2 takım fitilli takım aldım 6-9 oda kalıbı küçük diye. Gerisini büyüdükçe alacağım şimdiden fazlalık olsun istemedim. Ayrıca kimisi çok küçük şeyler almayın diyor ama benim çevremin %75 i doğumdan sonra minik kıyafet almak zorunda kaldı. Yetişmiyor kaka vs. çabuk kirleniyor. O haliyle alışveriş derdine düşmek istemediğim için her aydan aldım bol bol. 🌸😍