Kizlar bugun devlet hastanesine gitmiştim kontrol için doktor resmen başından savdi cinsiyet sordum.20 haftada söylerim zaten detaylı ultrasyonda öğrenirsin dedi bakmadı bile gönderdi direk. Özele gittim. 5 gibi çok iyi ve tecrübeli bir doktora muayene oldum oğluma hamileyken 17 haftada ona gitmiştim.erkek demisti. Simdide 16 haftaligim bakti erkeğe benzemiyor dedi bende anlamadım ne söylediğini erkeğe mi benzettin hocam dedim.yok erkeğe benzetmesi dedi erkeğe benzer biryeri yok kıza benziyor dedi ama kesin diyemem dedi haftaya cuma gel tekrar bakalm dedi. Baya bi bakti ama karnımı falan oynattı görebilmek için erkek olsaydı görürdü bence ya kıza benziyor dedi sizce yanılma payı varmidir çok istiyorum kız olmasini bide şey dedi 12 haftalikken gelseydin kesin görürdük dedi bende hocam o haftada daha erken diye gelmedim dedi yok en net belli olan hafta 12. Hafta dedi aklınızda bulunsun.