Benimennembirmelek ilk gebeliğim 4.5 aylık hamileyim ve genital bölgede çok aşırı kaşıntim oluyo ne yapmam gerekiyo nasıl geçer aynı durumu yaşayan varmı
Mervedez159 Benimennembirmelek travazol mu ne bi krem var cok işe yarıyo ama hamıleyken kullanılıyomu blmıyorum
Benimennembirmelek Mervedez159 evt çok yararlı bir krem ama hamilelikte zarar verir diye kullanmıyorum kullanan varmı acaba acil yazabilirmisiniz cidden çok aşırı kaşıntim var
Fadimeyusa Travazol krem kaşıntı için gerçekten çok iyi bir krem. Kortizonlu olduğu için gebeliğin ilk 3 ayında kullanılması pek önerilmiyor. Uzun süreli kullanmamak lazım. Zaten 2 3 kullanımda etkili oluyor