0223 Merhaba 9aydır gebelik planlıyorum, vajinal usg ile bakıldı rahmimde sorun yok. devlet hastanesine gidersem hormon testi istesem yaparlarmı? İsteğe bağlı yaparmı doktor. Yada ne demem lazım yapması için
12siradanbiri 0223 Ben hormon testi istedim diye doktor sinirlenmisti ama bakti,alt tarafı kan alacak onu da hemşireler alıyor zaten🙄 sen yine de anlat durumu bakmalari gerekiyor tabiki
0223 mrvsrcn onu biliyorum adetteyim zaten ama gdersem doktor bakarmı ben hormon testi istiyorum diye tamam dermi hemen
mrvsrcn 0223 o doktora kalmış bisey ben Konya’da yasıyorum şehir hastanesine gittim randevu bulamadım hormon testleri yaptırmak istiyorum adetim düzensiz gününü de bilemiyorum dedim almadılar doktorun insafına kalmış bisey
0223 mrvsrcn bugun adete girdim yarın ikinci günüm ve randevum var ama bakmazsa diye korkuyorum bazıları bi sene dolmadan bakmıyormuş
12siradanbiri 0223 1 bucuk yıl olmustu gebe kalamıyorum diye gitmistim alttan bakmisti bi sıkıntı yok dedi hormon testi istedim herseyi cok biliyorsunuz der gibi kafasını sallamisti🤣
12siradanbiri 0223 1 yıl olmadan genelde bakmıyorlar sanki ama durumun varsa ozele git bekleme hiç hemen yapiyolar
Betulkrbs20042022 12siradanbiri evet banada birkere oyle olmustu doktor kovdu nerdeyse once derdini anlatmayi bil demisti halbuki ben zatwn ozele gidiyom yani bedava olsun diye devlete gittim ama baska doktordan geldigini anlayinca sanki ukalasiyorlar ama yapmisti testi yani ona mi takicam napim 😊
0223 berceste5155 😀öyle diyecektimde 10ay önce o hastanede kürtajım var kayıttan görürse yalanım çıkar