zgeYcetrk canm başkasını bilemem ama bana doktorum tansiyon bebekte gelişim geriliği vs gibi sorun olmadigi takdirde yüz üstü hariç rahat ettiğin pozisyonda yatabilirsin dedi. Ve hatta kimi Dok tir cok abartıyor gebe kadın rahat olduğu pozisyonda yatmalı demişti . Şahsen ben sadece yüzüstü yatmıyorum