Kızlar burda biri paylaşmış normal doğum yapmicam çünkü vajina sarkiyo büyüyor görüntüsü kötü oluyormus vb şeyler dedi bu her doğum da böyle mi dedikleri doğru mu sezeryan olunca dikiş izi hemen geçen birşey mi onun fiziksel anlamda eksisi yok mu hiç bir bilgim yok yazarsanız fikrilerinizi sevinirim