Yazılanlar haricinde baklagilleri öneririm kuru fasulye nohut vs ben bi ara sabah akşam kuru fasulye yiyordum nerdeyse severim de zaten 😀bir de yeşil mercimek yiyorum o da aldırıyormuş besin değeri de çok yüksek..bilmiyorum yeşil mercimek tüketiyor musunuz kırmızı et balık vs de tüketin ben 37+6 dayım şu an 3318 gr dışarda da çok yiyen birisi değilim evde kendim bu tip şeyler yiyorum sabahları yeşillik de tüketirim avokado vs