21 haftalik gebeyimmm….
2li testi yaş riskini saymazsak risksiz çıkmıştı 3lu testim riskli çıktı ve göbeğinden su aldır denildi istemedim detaylı ultrasyonda henüz girmedim salı gününe Ali ipekten randevu aldik
Ama o güne kadar nasıl sabredelim bilmiyorum uyuyorum uyanıyorum üzülüyorum…akintim oluyo kötü bisey var kesin diyorum karnım agriyo köyü birsey var diyorum cildim pul pul oldu kesin kötü bir durum diyorum öksürsem kötü şeyler geliyo aklıma tüm gebeler lütfen bana dua edin …😪😪😪