_peritozu Salı 115 di Bugün sabah 211 çıktı. Tam iki kat artmamış cumartesi tekrar vermeli miyim kan?
Burcu0707 _peritozu duzensiz 230 ustu olmasi lazimdi.. kahve akinti kanama birsey oluraa acile git.. benim 7 gebeligimdede beta duzensiz gitri sonlari kotu oldu ins senin iyiye isarettir.ayni yerdemi verdin
Ebbruc _peritozu %60 artmış olması genelde yeterli oluyor ama tekrar kan verin en son nerede verdiyseniz ve yine aynı saatlerde vermeye çalışın, farklı laboratuvarlarda sonuç yanıltıcı oluyor
Aybukedg %60 artıyor diye biliyorum ben. İlla iki katı olmasına gerek yok. Bence hamilesiniz o yüzden stres yapmayın hiç. İçiniz rahat edicekse verin tabii