Kızlar ben bugün tekrar doktra gittim gebeliğim 3 haftalık çıktı ama doktor bana diyo kese bicimsiz hoşuma gitmedi sağlıksız bir gebelik olabilir diyo düşebilir diyo ben napicam 2 ay önce karnimda bir bebeğimin kalbi durdu zaten yine mi aynı acılar dayanamıyorum artık eşimle ben cidden çok yorulduk eşim bugün ağladı ne günah işledim diye yorulduk biz😭😭😭