Bebekdelisi Aranızda yaşayan varmı acaba keseler görmüştük cift kese ikiz dedi doktorum yarın kontrolüm var ama lekelenme basladı afedersınız fitil kullanıyorum gobekten prolutex kullanıyorum proluton deport iğne kalcadan kullanıyorum ama saskınım korkuyorum
Bsra6161 Bebekdelisi canım aynı ilaçları bende kullanıyorum bende tüp bebekle hamileyim 7+4 bendede lekelenme oldum pembemsi renginde doktoruma gittim korkucak bişey yok dedi bana ama kanamanın çok olursa adet gibi ozaman sıkıntı olur dedi zaten bir gün sürdü
Rukiye24 Bebekdelisi benim de lekelenmem var tüp bebek değil ama. Kan sulandırıcı iğne ve hap kullanıyorum. İki kaybım var bende 6+0 ım gecen cuma kese yanında kanama alanım vardı yarın randevum da acaba onunlamı alakalı dedim
Cinarveannesi Bebekdelisi benimde tüp bebek tam 6+1 de leke olmuştu o korkuyla gittik eski kanmış kömür gibi bişeydi kalp atışınıda duymuştuk ogün şimdi 25+6 bin şükür 💙
Deletedmom2265 Bebekdelisi Benim 5.haftada olmuştu hemen hastaneye gittik zaten tüp bebek dünyanın çilesini çekmişim bekleyemezdim nitekim aktif kanama alanı oluşmuştu 3 gün yatışım yapıldı tedavi gördüm 3 ay evden çıkmadım WC ve zorunlu ihtiyaçlar dışında ayağa kalkmam yasaklandı şuan 35+1’im şimdide erken doğum riskim var rabbim hepimize sağlıkla doğurup kucaklamayı nasip etsin 💐
Bebekdelisi Bsra6161 benım afedersın cnm lutınus fitil var ya bır kaç saat sonra gerı gelıyor o geldı çamur gibi renk peçete sildim devamını bildiğin o renk aradım yarın gel dedi korkma dedı ama oyle korkuyorum anlatamam
Bebekdelisi Rukiye24 canım enox bende kullanıyorum aynı zamanda aspirinde ilaçlarımız var ama bu kadar ilaca normalmı anlamadım cok korkuyorum
Bebekdelisi Rukiye24 kese alanı dısında kanama varsa olur canım ama onun ıcın ıgne başlar yarın gidince
Bsra6161 Rukiye24 iğne ve hapı bende kullanıyorum lekelenmem olunca doktorum 1 hafta sadece iğneyi kullan dedi ama seninkide belki yerleşme kanamasıdır sakın telaş yapma doktoruna gidene kadar bol bol yat
Bsra6161 Bebekdelisi bende o fitili kullanıyorum zaten geri gelmesi normal doktorum giden gidiyor oraya zaten dedi bi kısmı geri gelir dedi lekelenme konusunda da sakın korkma yarın doktora gidene kadar yat dinlen iş bile yapma seni okadar iyi anlıyorum Kİ rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏
Bebekdelisi Bsra6161 amin cnm ilkkez o gelen fitil beyaz gelmedi ya oyle korkuyordumki basıma geldi yarın olmaz bana daha senın ek bişi verdımı peki cok geldimi
Bsra6161 Bebekdelisi ilkten az bişey pembe renkte kan geldi baktım ufak ufak gelmeye devam ediyor korktum hemen doktoruma gittim aynı gün korkucak bişey yok dedi 12 haftaya kadar normal kabul ediliyor böyle şeyler dedi sonra aklama doğru baktım fitille birlikte kahverengi olarak geldi sabahına kesildi zaten
Rukiye24 Bsra6161 10 gündür ağır hiç bi iş yapmıyorum ilk kez bu gun çarşıya çıktım ihtıyaclarm için. 6. Haftam doldu yerleşme kanaması kalırmı bu haftaya yarın için kalp atışı na diye randevum vardı. 4 haftalıkkende bir kez minik leke oldu bidaha devamı olmadı
Bebekdelisi Bsra6161 canım benım direk fitil iniyor hala yoksa gelen bişi yok o fitille çamur gibi geliyo ya keske kesilse korkuyorum da
Bebekdelisi Bsra6161 canım benım o fitil sabah 2 aksam 2 aksam yine atıcam ama korkuyorum ben cok titreme aldı benı ya
Annehayalim Progestan iğnede yazmadimi lekelenme çoğu zaman normal olabiliyor ama her lekede direk doktora gidilmeli biliyorum 3 ablam ve ben tüp bebek sürecimiz olduğundan biliyorum 🌸 Allah’ın izniyle hicbisey olmaz tutunuyorlar sana
Bsra6161 Annehayalim doktorum transfernden sonra göbekten kan sulandırıcı iğne ve 3 gün arayla kalçadan proluton verdi ve fitil hap falan
Bsra6161 Rukiye24 bilemiyorum ama doktor bana 12 haftaya kadar kabul edilebilir dedi kanamanın yoğunluğu çok önemli dedi bana eğer devam etmiyorsa leke şeklindeyse yarına kadar yat dinlen canım kendinide sakın korkutma taktir Allah’ın sen önlemleri al
Bsra6161 Rukiye24 yanlış bilgilendirmek istemem seni benimde aynısı olduğu İÇİN korkulacak bişey yok diyorum şiddetli olmadığı sürece ama mutlaka yarın doktoruna git
Bsra6161 Bebekdelisi korkulcak bişey yok fitil bebeğe zarar vermez merak etme stres sakın yapma biliyorsun çok önemli bu bak hamilesin bunu düşün herşey bebişleriniz için fitili atarkende kendini kasma yarın banada mutlaka haber ver